2014 m. spalio 11 d., šeštadienis

Kokosiniai sausainiai

Praėjo nemažai laiko nuo paskutinių mano įrašų, nors ką aprašyti tikrai yra. Deja, bet ne viskas kokybiškai įamžinta nuotraukose. Vienas iš tokių mano naujų bandymų - Snickers tortas gimtadienio šventei, bet tiek to, bus proga ir priežastis dar kartą jį pagaminti. O užsiminus apie gimtadienį, reikėtų paminėti, kad gavau netikėtai daug receptų knygų, kurios ir pastūmėjo mane pradėti bandyti naujus desertus, nes visą vasarą gaminau tai ką jau buvau bandžius - šokoladinius vėžliukus, sūrio pyragą, graikiško jogurto tortą, snickers pyragaičius, pistacijų pyragą ir t.t. Taigi nauji gyvenimo metai - nauj pradžia ir gaminiams. Negaliu nepasigirti, kad gavau VMG knygą 7 ingridientai, Kvepiantys ir Šokoladiniai skanėstai.
Taigi pirmasis naujai bandomas desertas buvo vienas iš paprastesnių - pasirinktas kokosinių sausainių receptų iš knygos "Kvepiantys".
Kadangi šios knygos paskutiniame puslapyje užrašyta mintis, kurią aš supratau, kaip draudimą viešinti receptus internete, pasidalinsiu tik nuotraukomis :)

Įvertinimas - 8/10. Būtų galima juos apibūdinti kaip ekonomiški sausainiai puikiai tinkantys prie rytinės arbatos puodelio, bet nežinau ar daugiau juos gaminčiau. Norisi kažko kas nustebina paragavus, o ne simple. Bet, niekada nesakyk niekada...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą