2014 m. balandžio 21 d., pirmadienis

Crostata - antrosios kepėjėlės pasirinkimas

Prieš mažiau nei savaitę sulaukiau skambučio, kurio metu sužinojau, kad antroji kepėjėlė meta man baltą pirštinę (iššūkį). Aš, kas be ko aš iššūkį priėmiau ir ilgai laukti veiksmų nereikėjo. Atėjus šventėms supratau ką ji turėjo omeny - pamačiau jos užsidegimą gaminant pyragus (3 pyragai švenčių proga - pranoko net mane, bet aš turiu tam paaiškinimą :) ). Vienas iš garsiųjų antrosios kepėjėlės pyragas - itališka Crostata. Nesudėtingas, bet puikiai atspindintis posakio "Genialumas slypi paprastume" esmę. Man šis pyragas atrodo tobulas desertas piknikams :)

Įvertinimas 10/10

Sudedamosios dalys:
* Miltai 250 g
* Sviestas (šaltas) 125 g
* Cukrus 110 g
* Kiaušinis 1 vnt
* Kiaušinio trinys 1 vnt
* Apelsino žievelė
* Juodųjų serbentų uogienė 200 g

Eiga:
* Išsijojami miltai, į juos įmaišomas cukrus ir sudedamas gabaliukais supjaustytas šaltas sviestas. Tuomet pirštais pertrinami piltai su sviestu iki šlapio smėlio konsistencijos.
* Kiaušinis išplakamas ir didžioji dalis jo (1 šaukštas paliekamas pyrago aptepimui) pilama į miltų masę, taip pat įmaišomas ir trinys bei apelsino žievelė.
* Išminkoma tešla ir suformuojama į rutulį, apviniojama maistine plėvele ir šaldoma šaldytuve 30 min.
* Iš 3/4 tešlos suformuojamas pagrindas ir neaukštos sienelės (galima su kočėlu arba tiesiog rankomis).
* Ant pagrindo dedama pasirinkta uogienė.
* Iš likusios tešlos iškočiojamos juostelės, kurios kryžiuojamos ant pyrago viršaus, taip pat nepamirštami tešlos rutuliukai.
* Kepama 180`C orkaitėje apie 25 - 30 min.

Skanaus :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą